Voyo Logo Big

RECENZE: Česká streamovací služba VOYO

Mezi současné trendy v oblasti sledování filmů a seriálů patří bezpochyby streamovací služby. Přestože mezi populárními streamovacími platformami najdeme zejména ty zahraničí, jako například Netflix či HBO Max, vyzkoušet můžete i ryze české služby. Jednou z nich je také české Voyo provozované televizí Nova. Pojďme se společně podívat nejen na benefity, které tato streamovací služba může nabídnout, ale i případné nevýhody.

Voyo Uvod

Co je Voyo?

Je asi zřejmé, že česká internetová televize Voyo vznikla v reakci na zahraniční streamovací služby. Není tak divu, že svým formátem se velice podobá americkému Netflixu a dalším službám. Podobně jako Netflix tak nabízí kromě známých seriálů a filmů také pořady své vlastní produkce. Oproti Netflixu a ostatním zahraničním platformám se však můžete vždy těšit na těšit na český dabing, případně titulky. Titulky pro neslyšící jsou rovněž k dispozici u vybraných pořadů české produkce.

Jaké pořady nabízí?

Jednou z dalších výhod, které může Voyo.cz nabídnout, je pak množství populárních českých seriálů, jako je Ulice či Ordinace v růžové zahradě. A to nejen z hlediska zpětného shlédnutí již odvysílaných dílů, ale také možnosti shlédnutí nových dílů o týden dříve než v televizi.

Co se týká ostatních pořadů, zkrátka nepřijde opravdu nikdo. Kromě filmů a populárních seriálů v nabídce Voyo.cz najdete například sportovní přenosy, zpravodajství či oblíbené dětské pořady. Předplatné se vyplatí také v případě, že rádi sledujete talentové soutěže, jako je Česko hledá Superstar, MasterChef či třeba Tvoje tvář má známý hlas. Na rozdíl od vysílání v televizi či na jiných stránkách můžete díly shlédnout bez přerušování otravnými reklamami.

TIP REDAKCE: Nejlepší streamovací služby

Ceník a zkušební období

Nesporným důvodem, proč namísto populárních zahraničních streamovacích služeb zvolit právě Voyo, je také nízká cena. Měsíční předplatné vás vyjde na 159 Kč měsíčně – služba bohužel nenabízí zvýhodněnou cenu v případě, že se rozhodnete ji předplatit dopředu na delší dobu. Vzhledem k tomu, že lze jedno předplatné využívat až na pěti zařízeních (respektive dvou zařízeních současně), je tato cenu opravdu bezkonkurenční – pokud se rozhodnete o předplatné podělit se čtyřmi dalšími přáteli či rodinnými příslušníky, měsíčně vás vyjde na něco málo před třicet korun.

Za zmínku stojí fakt, že služba Voyo jako jedna z mála rovněž poskytuje možnost nezávazného vyzkoušení zdarma na sedm dní. Je však třeba připomenout, že je vyžadováno zadání platební metody – pokud nebudete chtít po skončení zkušební lhůty v předplatném dále pokračovat, nezapomeňte ho alespoň 24 hodin před jejím uplynutím zrušit.

Voyo Cenik

Závěrečné hodnocení

Pokud rádi sledujete nejen zahraniční produkci, ale také české a slovenské pořady, filmy a seriály, mohlo by být Voyo oproti zahraničním alternativám vhodnější volbou. Kromě opravdu nízké ceny musíme ocenit také možnost dřívějšího shlédnutí (předpremiéry seriálů) a možnost využití týdenní zkušební lhůty zdarma. Bohužel je třeba počítat s tím, že pro přehrávání pořadů se neobejdete bez přístupu k internetu, jelikož není k dispozici offline režim.

Výhody Voyo

• Podporuje všechna zařízení (mobilní telefon, tablet, webový prohlížeč, chytré televize)
  • Podporuje jak Apple a Windows, tak Linux