Disneyplus Logo Big

RECENZE: Streamovací služba Disney Plus

Už více než měsíc v České republice funguje nová streamovací platforma Disney+. Služba, která láká především na filmy z produkce Disney, Star Wars či Marvel, je tak konkurencí již zavedeným platformám v podobě Netflixu či HBO Max. Pokud uvažujete, zda se vám vyplatí ji vyzkoušet, jste na správném místě. V dnešní recenzi se s vámi podělíme o cenu předplatného, detaily obsahu, který může nabídnou, i její výhody a nevýhody.

Co je Disney Plus?

Jak bylo naznačeno v úvodu, Disney+ je streamovací služba, která nabídne primárně filmy a televizní seriály z produkce studia Disney. Zatímco u nás byla spuštěna 14. června 2022, ve Spojených státech funguje už od konce roku 2019. Její obsah tak není pro mnoho uživatelů žádným překvapením. Navzdory krátkému fungování však v počtu předplatitelů pomalu dohání dosavadní jedničku Netflix, který má však se svými více než 200 miliony předplatiteli značný náskok. To se však vzhledem k exkluzivnímu obsahu a rozšířením teď již prakticky celém světě možná brzy změní.

Disneyplus Hp

Jaké pořady Disney Plus nabídne?

Za Netflixem Disney+ lehce zaostává nejen z hlediska počtu diváků, ale také filmů a seriálů. Předplatitelé se prozatím mohou těšit na více než osm set filmů a devět set seriálů. Hlavním lákadlem tak není ani tak kvantita, jako spíše kvalita – drtivá většina obsahu je tvořena původními filmy a seriály z produkce studií Disney, respektive Marvel, Star Wars, Pixar či National Geographics.

Vzhledem ke studiím, jejichž filmy Disney+ poskytuje, tak asi není žádným překvapením, že shlédnout můžeme například celou ságu Star Wars, kompletně všechny filmy a seriály z Marvel Cinematic Universe a samozřejmě také oblíbené animované filmy Pixar, mezi které patří například Ledové království, Hledá se Nemo či Toy Story. Nechybí však ani naprosté novinky v podobě animáku Luca či Za nekonečno: Buzz a cesta k Rakeťákovi.

Na své si však přijdou také milovníci kultovních seriálů, které Disney+ potěší nabídkou Simpsonových, Akta X či Futuramy a mnoho dalšího.

TIP REDAKCE: Nejlepší streamovací služby

Na jakém zařízení Disney Plus funguje?

Podobně jako konkurenční streamovací služby i Disney+ umožňuje spuštění na chytrých telefonech, televizích, herních konzolích, v prohlížeči či na tablety. Disney+ tak spustíte prakticky na jakémkoliv zařízení, které máte právě k dispozici.

Kolik stojí předplatné?

Pokud vzhledem k nižšímu množství obsahu čekáte tak mírně nižší cenu, musíme vás zklamat. Měsíční předplatné stojí 199 Kč, tedy srovnatelně s HBO Max či nejlevnějším tarifem na Netflixu. Za tuto cenu můžete využívat hned sedm uživatelských účtů, a to včetně dětského s rodičovskou kontrolou. Současně můžete sledovat pořadu až na čtyřech zařízeních – pozor, v rámci jednoho předplatného, a ne každého ze sedmi uživatelských účtů!

Přestože služba nenabízí zkušební lhůtu zdarma, při zakoupení ročního předplatného získáte dva měsíce zdarma.

Disneyplus Cenik

Naše hodnocení

Pokud už vás nebaví pořady na Netflixu či HBO Max, případně patříte mezi fanoušky Marvelu a Star Wars, Disney+ se jednoznačně vyplatí. Platformu ocení také rodiče malých dětí, a to nejen z hlediska obrovského množství dětského obsahu, ale především skvělé rodičovské kontroly. Ocenit musíme také kvalitní český dabing, který je k dispozici u drtivé většiny obsahu, a to včetně úplných novinek. Pokud však dáváte přednost originálnímu znění, nechybí samozřejmě ani české titulky.

Bohužel je třeba počítat s nižší nabídnou filmů a seriálů, které přibývají o poznání pomalejším tempem než na konkurenčním Netflixu. Na druhou stranu je tento obsah o poznání kvalitnější, než filmy a seriály, kterými své diváky zahlcuje Netflix.

Výhody Disney+

• Český dabing u většiny filmů a seriálů
  • Lze sledovat na prakticky všech zařízeních